הבדלים בין גרסאות בדף "שערים"

הוסרו 5 בתים ,  לפני 7 שנים
אין תקציר עריכה
עורכו הראשון היה [[יעקב ברונר]], וסגנו היה [[יהודה נחשוני]] (רזמיבש). בשנות ה-60 מונה נחשוני לעורך, והוא שימש בתפקידו עד לסגירת העיתון. בין עיתונאיו נמנו: נפתלי קראוס, משה קרובקה (אביו של הרב זאב קרוב, ראש [[ישיבת השומרון]]), אריה אלברט, אריה אביב"י (אביו של הרב [[יוסף אביב"י]]) ונח ציינווירט.
 
בשנות השיא שלו שימש העיתון במה מרכזית למאמרים תורניים ורעיוניים של רבנים, סופרים, משוררים ואישי ציבור דתיים, ובהם הרב [[רפאל קצנלבוגן]], הרב [[איסר פרנקל]], הרב [[בן ציון פירר]], [[יוסף צבי רימון]], [[יעקב רימון]], הרב [[דוד הלחמי]] והרב [[שמעון גד אליטוב]]. כבטאון פא"י הביא העיתון את עמדת המפלגה בנושאים האקטואליים שעמדו על הפרק. עיקר תפוצתו הייתה בקרב אנשי פא"י, והוא נשלח אל רבנים ואישי ציבור חרדים ודתיים בארץ ובחו"ל.
 
פרשנים פוליטיים מייחסים לעיתון את הצעד הראשון שהוביל ל[[המהפך|מהפך]] בבחירות [[1977]]. בשנת [[1976]] חשף כתב העיתון [[ישראל קצובר]] כי הטקס לציון הגעתם של [[מטוס]]י ה-[[F-15]] הראשונים של [[חיל האוויר]] יגרום ל[[חילול שבת]] של המשתתפים בו. חשיפה זו הובילה ל[[הצעת אי אמון]] שהוגשה ב[[הכנסת|כנסת]] ב-[[14 בדצמבר]] 1976 על ידי החזית הדתית התורתית ([[אגודת ישראל]] ופועלי אגודת ישראל), צעד שגרם ל[[התרגיל המבריק|תרגיל המבריק]] של [[יצחק רבין]] ופיזור הכנסת, והוביל בעקיפין למהפך בבחירות.
משתמש אלמוני