BBC One – הבדלי גרסאות

אין שינוי בגודל ,  לפני 9 שנים
אין תקציר עריכה
(יצירת דף עם התוכן "{{טיוטה פרטית}} '''BBC1''' הוא אחד מערוצי הדגל של הBBC בבריטניה. הערוץ הועלה לאוויר ב-[[2 בנוב...")
 
'''BBC1''' הוא אחד מערוצי הדגל של ה[[BBC]] ב[[בריטניה]]. הערוץ הועלה לאוויר ב-[[2 בנובמבר]] [[1936]] כשירות [[טלוויזיה|הטלוויזיוני]] של הBBC והיה שירות [[טלוויזיה|הטלוויזיה]] הראשון בעל [[רזולוציה#רזולוציית תמונה|רזולוציית תמונה]] גבוהה. לאחר מכן שונה שמו ל-'''BBC TV''' עד שיחרורו של הערוץ [[BBC2]] ב[[1964]]. לאחר מכן שמו שונה חזרה לBBC1.
 
התקציב השנתי של הערוץ נכות ל-[[2011]]/[[2012]]הוא 1,166.6 מיליון [[לירות שטרלינג]]. התקציב משולם ע"י [[אגרת הרדיו והטלוויזיה]] ולכן הערוץ משדר באופן רציף ללא פרסומות. כרגע BBC1 הוא הערוץ הנצפה ביותר ב[[בבריטניהבריטניה]].
 
נכון ל-[[2012]] הבעלים של הערוץ הוא [[דני כהן]], הבעלים הקודמים של [[BBC3]]. כהן החליף את [[ג'יי האנט]] לאחר פרישתה לקראת סוף [[2010]] לטובת עבודה בערוץ 4 הבריטי (Channel 4). בין כהונותיהם של כהן והאנט לקחה שליטה באופן זמני [[ג'אנה בנט]] (Jana Bennett), ראש מחלקת ההפקה של הBBC.
7

עריכות