שיחה:חיים רמון – הבדלי גרסאות

נוספו 1,501 בתים ,  לפני 8 שנים
מ ( בוט: מדווח על קישור חיצוני בלתי זמין)
:רמון לא היה קודם לכן מעולם הבעלים של הפועל תל-אביב וממילא לא "קנה" אותה. מי שרכש אותה בתקופה המדוברת היה סמי סגול, הבעלים של "כתר" ותורם ידוע. לפי הפרסומים בעיתונים, סגול השקיע (והפסיד) עשרות מיליוני שקלים קבוצת הכדורגל, ולבסוף העביר את הבעלות לקבוצת מוני הראל. גם בתקופת הראל וגם בתקופת טביב לרמון לא היה שום חלק בבעלות על הפועל תל-אביב. מי שמעוניין לבדוק, יוכל לראות הכל בספרי ההתאחדות לכדורגל. 08:51, 30 באוקטובר, 2012
 
==משחקי עריכה==
 
בסעיף "ההיבט הציבורי" ציטט מישהו כתבה אינטרנטית של כתב חדשות, שהביא לכאורה תוכן תלונה של חיים רמון לרשות השידור. אני הבאתי את תוכן הדברים (באמצעות ציטטות ומובאות), כפי שהם מופיעים בדוח נציב קבילות הציבור של הרשות - משפט על תוכן התלונה ומשפט על תשובת נציב הקבילות, כפי שראוי לכתיבה מהימנה - עם קישור לדוח הנציב, שהתפרסם זה עתה. שני עורכים חרוצים ונחרצים הזדרזו למחוק את ההשלמה פעמיים. במקום לעסוק בתוכן הם נתלו באמתלה מפוקפקת ב"תקנון". המחיקה שלהם פירושה אחד - במקום להביא את הדברים כהווייתם (עם כל חסרונות התמציתיות) על פי '''המקור עצמו''', הם מעדיפים '''ידיעה עיתונאית'''. כדי לסבר את העין - משל למה הדבר דומה: לכתיבת פיסקה בערך ויקיפדי על פסק דין לפי כתבה עיתונאית והעדפת הכתבה כמקור על פני פסק הדין המקורי. זו לא פעם ראשונה, ש"עורך" מפעיל את "שירותיו הטובים", ולעזאזל האמת. חבל שכך מערערים את אמינות הוויקיפדיה. 15:38, 3 באוגוסט, 2012
 
== קישור שבור ==
משתמש אלמוני