הבדלים בין גרסאות בדף "שלמה מן"

נוספו 15 בתים ,  לפני 6 שנים
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
מן ערך בעבר את מדורי הספורט של [[מקומון]] "[[העיר]]" ושל עיתון "[[ידיעות אחרונות]]", וכן את תוכנית הספורט ספורT.V ב{{ה|טלוויזיה החינוכית הישראלית}}.
 
בשנת [[2007]], עת שימש כעורך במדור הספורט של "[[מעריב]]", ירש מהעיתונאים רביב שכטר ועודד קרמר את ניהול ה[[בלוג]] "עומדים בשער" ב[[תפוז אנשים]] המבקר את [[תקשורת הספורט בישראל]]. מן כתב בבלוג במשך שנהמספר חודשים תחת [[שם העט]] "[[יגרמייסטר]]". במקביל לעבודתו במעריב, המשיך מן את עבודת קודמיו וביקר בחריפות את תקשורת הספורט בישראל, שלדבריו "הסתאבה, התקלקלה והתמלאה אינטרסים". בעזרת קוראים שהפנו את תשומת לבו ובעזרת הדלפות ממערכות העיתונים ואתרי הספורט, כתב מן ביקורת על עיתונות הספורט במדיות השונות, כולל נגד מעריב שבו שימש עורך, ומיקד אותה ב[[משלב]] הלשוני, ב[[שגיאת כתיב|שגיאות כתיב]] ו[[טעות דפוס|טעויות דפוס]], מידע מוטעה, סיקור מוטה ובשאיפתם על כלי התקשורת להשיג [[סקופ]]ים ובלעדיות על [[ראיון|ראיונות]] המובילה לא אחת לפרסומים כוזבים או כאלה הכוללים חצאי אמיתות.
 
את עיקר הביקורת בבלוג הפנה מן כלפי אתר הספורט [[ONE]] אותו כינה "אתר הריכולים והמסיבות" בשל העיסוק ההולך וגובר ב[[רכילות#רכילות בתקשורת המונים|רכילות]] בתכני האתר ופתיחת מדור "גליצ'ים" שהוקדש כולו לרכילות ספורט, וכן כלפי עורכת התוכן בו, [[אופירה אסייג]] שאותה כינה בלעג "גברת התוכן". בפברואר [[2008]] דרש [[עורך דין]] המייצג את ONE מתפוז אנשים להסיר מהבלוג אמירות פוגעניות ולהעביר פיצוי כספי, ובהנחיית [[יועץ משפטי|היועצת המשפטית]] של האתר הוסרו מהבלוג מספר פוסטים. עוד באותו חודש, לאחר שחש כי הפלטפורמה שבה הוא כותב מצרה את צעדיו, החליט לסגור את הבלוג. אולם, עורך הדין של ONE דרש ממנו בכל זאת להיחשף ומשלא השיב, תבע אותו האתר, שככל הנראה חשף את זהותו באמצעות [[כתובת IP|כתובת ה-IP]] בה השתמש {{הערה|1={{TheMarker1|מעיין כהן|מכתב הגנה שהגיש העיתונאי והבלוגר שלמה מן: "ONE ואופירה אסייג בחרו להלך על הנתבע אימים כדי להשתיקו"|1.513907|10 ביוני 2008}}}}. משהבין שנחשף, חשף את דבר הכתיבה בבלוג בפני הממונים עליו במעריב ופוטר מיד.