הבדלים בין גרסאות בדף "שלמה מן"

נוספו 231 בתים ,  לפני 4 שנים
אין תקציר עריכה
מ (אחידות במיקום הערות שוליים ביחס לסימני פיסוק)
את עיקר הביקורת בבלוג הפנה מן כלפי אתר הספורט [[ONE]] אותו כינה "אתר הריכולים והמסיבות" בשל העיסוק ההולך וגובר ב[[רכילות#רכילות בתקשורת המונים|רכילות]] בתכני האתר ופתיחת מדור "גליצ'ים" שהוקדש כולו לרכילות ספורט, וכן כלפי עורכת התוכן בו, [[אופירה אסייג]] שאותה כינה בלעג "גברת התוכן". בפברואר [[2008]] דרש [[עורך דין]] המייצג את ONE מתפוז אנשים להסיר מהבלוג אמירות פוגעניות ולהעביר פיצוי כספי, ובהנחיית [[יועץ משפטי|היועצת המשפטית]] של האתר הוסרו מהבלוג מספר פוסטים. עוד באותו חודש, לאחר שחש כי הפלטפורמה שבה הוא כותב מצרה את צעדיו, החליט לסגור את הבלוג. אולם, עורך הדין של ONE דרש ממנו בכל זאת להיחשף ומשלא השיב, תבע אותו האתר, שככל הנראה חשף את זהותו באמצעות [[כתובת IP|כתובת ה-IP]] בה השתמש{{הערה|1={{TheMarker1|מעיין כהן|מכתב הגנה שהגיש העיתונאי והבלוגר שלמה מן: "ONE ואופירה אסייג בחרו להלך על הנתבע אימים כדי להשתיקו"|1.513907|10 ביוני 2008}}}}. משהבין שנחשף, חשף את דבר הכתיבה בבלוג בפני הממונים עליו במעריב ופוטר מיד.
 
כחודש לאחר פיטוריו ממעריב החל מן לכתוב [[בעל טור|טור קבוע]] באתר "[[העין השביעית]]" שתכניו דומים לתכני הבלוג "עומדים בשער", אולם בסוף שנת [[2015]] הפסיק לפרסם את הטור בשל קשיים כלכליים של האתר{{הערה|{{העין השביעית|שוקי טאוסיג|פוקחים עין (5)|187305|4 בינואר 2016}}}}.
 
בפברואר 2015 זכתה אופירה אסייג בתביעת [[לשון הרע]] שהגישה נגדו ונגד העיתונאים עודד קרמר ורביב שכטר, ונפסק שקרמר ושכטר יחדיו ישלמו לה פיצוי של 30 אלף ש"ח בתוספת 10,000 ש"ח הוצאות משפט, ומן יישלם פיצוי של 75 אלף ש"ח בתוספת 15 אלף ש"ח הוצאות{{הערה|{{העין השביעית|אורן פרסיקו|פגיעה מצטברת ומועצמת|148808|23 בפברואר 2015}}}}.