פתיחת התפריט הראשי

שינויים

הוסר בית אחד ,  לפני שנתיים
מ
ניקיון פרמטרים בתבניות קישורים חיצוניים - עיתונים (דיון)
בשנת [[2000]] הקדיש העיתון [[ידיעות אחרונות]] כתבת שער במוסף "7 ימים" לסיפורו של זמר מזרחי אלמוני שהציג עצמו כ"[[השרוף]]", לאחר שנכווה בכל חלקי גופו כתוצאה מפיצוץ של בלון גז בביתו. מספר ימים לאחר מכן התראיין [[חיים צינוביץ]] ב[[יאיר לפיד (תוכנית טלוויזיה)|תוכניתו]] של [[יאיר לפיד]] וחשף את ההתחזות בשידור חי.
 
ב-[[17 בינואר]] [[2007]] נפל אתר [[ynet]] קורבן ל[[מתיחה]]. בעקבות אישור מחלה מזויף שהגיע אליו, פרסם האתר כי רופאה ב[[שירותי בריאות כללית]] רשמה באישור מחלה: "סתם בלבל ת'מוח, בריא כמו שור, נתתי לו סתם כדורים, שאני מקבלת עליהם עמלות". לפי הידיעה, תגובת שירותי בריאות כללית הייתה "הרופאה זומנה לשימוע ויינקטו נגדה הצעדים הראויים". הידיעה הופיעה גם בשידורי "[[חדשות 10]]". לאחר הפרסום התברר שמדובר במתיחה חסרת שחר{{הערה|{{הארץ|רוני לינדר-גנץ|הכללית לא עצרה לבדוק לפני שהשעתה את הרופאה|1.1380407|23 בינואר 2007|}}}}. בעקבות זאת מחק אתר ynet את הידיעה, ופרסם את ההכחשה של שירותי בריאות כללית{{הערה|{{ynet|ynet|הכללית: האישור המזלזל בחולה – מזויף|3356110|23 בינואר 2007|}}}}.
 
במאי [[2012]] שידרה [[סיון כהן]] כתבה ב[[חדשות 10|חדשות ערוץ 10]] על ניסיון [[חטיפה]] של ילדה בפארק [[דיסניוורלד]] בחופשת הפסח. לאחר השידור התברר כי מדובר ב[[אגדה אורבנית]] שנשמעה כבר עשור. בעקבות השידור הושעתה כהן מעבודתה, ולאחר מכן יצאה ל[[חופשה ללא תשלום]]{{הערה|{{TheMarker1|נתי טוקר|פרשת האגדה האורבנית: סיון כהן תעזוב את חדשות 10|1.1705094|10 במאי 2012}}}}.
1,285,189

עריכות