ערוץ עשר – הבדלי גרסאות

נוסף בית אחד ,  לפני 3 שנים
סקריפט החלפות (תוכנת)
(החזרת מידע שהוסר)
(סקריפט החלפות (תוכנת))
החל משנת [[2007]] נשמעו באמצעי התקשורת איומים רבים על כוונה לסגור את הערוץ. אלו באו הן מצד [[הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו]] והן מצד בעלי הערוץ. איומים אלה נבעו מההפסד הכספי אשר הסב תפעול הערוץ לבעליו וכן מחובות של הערוץ למדינה. באמצע [[יולי]] [[2009]], הודיע מנכ"ל ערוץ 10 כי קופת הערוץ תספיק לחודש ימים, ולאחר מכן, אם לא יהיה שינוי במצב, יפסיק הערוץ את פעילותו.{{הערה|{{nrg|[[לי-אור אברבך]]|בעלי המניות של ערוץ 10 יפסיקו את הזרמת הכספים לערוץ בסוף החודש|915/728|13 ביולי 2009|1|1}}}} ב-[[14 ביולי]] 2009 אף נערכה הפגנה של עובדי הערוץ מול [[משכן הכנסת]] ב[[ירושלים]] ב[[מחאה]] על כוונת הסגירה של הערוץ.{{הערה|{{נענע10|דוד ורטהיים|קרב אחרון בירושלים|652822|26 ביולי 2009||www}}}} לבסוף הוחלט שלא לסגור את הערוץ. היה זה לאחר שמשרדי [[משרד האוצר|האוצר]] ו[[משרד התקשורת|התקשורת]] הגיעו להסכם עם הנהלת הערוץ, לפיו ידחה החזר מרבית החובות ל-[[2012]]. חובות אלה מוערכים ב-35 מיליון [[שקל חדש|ש"ח]]. ב-[[23 באוקטובר]] 2009, התקבלה החלטה ברשות השנייה לצאת למכרז חדש על הערוץ. ב[[ינואר]] [[2010]] החליטה מועצת הרשות השנייה על הארכת [[זכיינות|זיכיון]] הערוץ.{{הערה|{{NFC|איציק וולף|הוארך זיכיון ערוץ 10|227204|17 בינואר 2010}}}} הארכת הזיכיון נעשתה כחלק ממשא ומתן עם הרגולטור{{הערה|{{צ-מאמר|מחבר=שרון ידין|שם=קצר בתקשורת: בין אינטרס ציבורי לאינטרס פרטי ברגולציה של ערוץ עשר|כתב עת=דין ודברים|כרך=ח|עמ=391|מו"ל=אוניברסיטת חיפה|שנת הוצאה=2015|קישור=http://weblaw.haifa.ac.il/he/Journals/din_udvarim/pabN/h2/%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%9F%20%D7%99%D7%93%D7%99%D7%9F.pdf}}}} שעוגן לבסוף במסגרת תנאים שנקבעו ופורטו בחוק, לפיהם על הזכיין להשלים את החוסרים שצבר בהוצאות על תוכן במהלך שנות הזיכיון, וכן את החוסרים בתשלום דמי הזיכיון והתמלוגים.{{הערה|{{צ-ספר|מחבר=שרון ידין|שם=רגולציה: המשפט המנהלי בעידן החוזים הרגולטוריים|מקום הוצאה=|מו"ל=בורסי|שנת הוצאה=2016|פרק=7|קישור=http://primo.nli.org.il/primo_library/libweb/action/dlDisplay.do?vid=ULI&docId=ULI_Main013470157}}}}
 
במרץ 2011 פורסם בתכניתבתוכנית המקור של רביב דרוקר תחקיר על [[פרשת ביביטורס]], על רקע הפעלת לחצים למנוע את פרסום התחקיר, לפי דרוקר-כולל מצד רון לאודר{{הערה|[http://drucker10.net/?p=2980 איך נקבר תחקיר ביבי טורס, הסיפור הכמעט מלא], הבלוג של רביב דרוקר, 4 ביוני 2016}}. לפי דרוקר, בעקבות התחקיר: {{ציטוטון|נתניהו רדף אותי, ניסה להביא לפיטוריי והכי בעייתי, עשה את המוות לערוץ 10}}.
 
בספטמבר [[2011]], עקב פרסומים שהאשימו את [[רון לאודר]] בהפעלת לחץ על ערוץ 10 על מנת שיתנצל על כתבה בנושא איש העסקים [[שלדון אדלסון]], החליט לאודר להפסיק את הזרמת הכספים לערוץ.{{הערה|{{NFC|[[יואב יצחק (עיתונאי)|יואב יצחק]]|לערוץ 10 אין כסף לאוקטובר|277694|17 בספטמבר 2011}}}}
* "'''[[חמש עם רפי רשף|5 עם רפי רשף]]'''" (2005 - רץ) - בהגשת [[רפי רשף]]. נקראה גם "חמש בערב".
* "'''[[ארבע וחצי (תוכנית טלוויזיה)|16:30]]'''" (2017 - רץ) - מגזין יומי בנושאי היום בהגשת [[אלי ראכלין]]
* "'''[[מהדורת 19:00]]'''" (רץ) - מהודרה מוקדמת של כותרות [[מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 10|המהדורה המרכזית]] בהגשת [[אלי ראכלין]].
* "'''[[שישי (תוכנית טלוויזיה)|שישי]]'''" (2006 - 2009, 2013 - רץ) - מגזין סוף השבוע של הערוץ בהגשת [[איילה חסון]].
* "'''[[המגזין]]'''" (2010 - רץ) - עם [[אושרת קוטלר]].