הבדלים בין גרסאות בדף "כורדיסטן24"

הוסר בית אחד ,  לפני חודש
אין תקציר עריכה
טורקפיה פעלה לחסום מספר ערוצי שידור כולל את K24 משידורי הלוויין שלה, TurkSat, על "הפרות שידור" לטענתם, במהלך הרפרנדום על עצמאות האזור בשנת 2017{{כ}}<ref>{{cite web|title=3 TV channels, to be removed from TurkSat over broadcasting violations|url=https://www.dailysabah.com/turkey/2017/09/25/3-tv-channels-including-krgs-rudaw-to-be-removed-from-turksat-over-broadcasting-violations|website=DailySabah}}</ref>.
 
באוקטובר 2017, החליטה הוועדה למדיה ותקשורת של ממשלת עירק להוציא צו סגירה והחרמת כל הציוד של התחנה וצוות העובדים, בטענה שהיא פועלת ללא רשיון, ומסיתהמסיתה לאלימות ומפריעה לשלום ולבטחון<ref>{{cite news|last1=English|first1=Kurdistan 24|title=Baghdad’s ban of Kurdistan24|url=https://twitter.com/K24English/status/924292761347485696|date=28 October 2017|language=en}}</ref><ref>{{cite news|title=Iraq’s media and communications commission bans|url=https://twitter.com/RudawEnglish/status/924232390200963072|date=28 October 2017|language=fr}}</ref>.
 
== הערות שוליים ==