הבדלים בין גרסאות בדף "כורדיסטן24"

הוסרו 2 בתים ,  לפני חודש
מ
תקלדה
מ
מ (תקלדה)
'''כורדיסטן24''' או '''K24''' (ב[[כורדית]]: '''Kurdistan Bîst û Çar''') היא רשת חדשות [[כורדים|כורדית]] הפועלת מ[[ארביל]] שב[[כורדיסטן העיראקית]], עם משרדים נוספים ב[[וושינגטון די. סי.]] וב[[קלן]] שב[[גרמניה]]<ref name="waisi">{{cite news|author=Noreldin Waisi|title=Kurdistan 24: Breaking New Ground|publisher=Kurdistan 24|url=http://www.Kurdistan24.net/en/opinion/4e0f9723-b993-4dac-8f27-94b89208ba61/Kurdistan-24--Breaking-New-Ground|date=4 November 2015}}</ref>, שהושקה באוקטובר [[2015]]{{כ}}<ref name="waisi"/>. היא משדרת בשפות סוראני וקורמאנג'י שהם דיאלקטים [[כורדית|כורדיים]] וכן ב[[אנגלית]] ו[[טורקית]]. נורלדין ווייסי ייסד את החברה והיה המנכ"ל עד שהחליף אותו מוחמד קארים.
 
טורקפיהטורקיה פעלה לחסום מספר ערוצי שידור כולל את K24 משידורי הלוויין שלה, TurkSat, על "הפרות שידור" לטענתם, במהלך הרפרנדום על עצמאות האזור בשנת 2017{{כ}}<ref>{{cite web|title=3 TV channels, to be removed from TurkSat over broadcasting violations|url=https://www.dailysabah.com/turkey/2017/09/25/3-tv-channels-including-krgs-rudaw-to-be-removed-from-turksat-over-broadcasting-violations|website=DailySabah}}</ref>.
 
באוקטובר 2017, החליטה הוועדה למדיה ותקשורת של ממשלת עיראק להוציא צו סגירה והחרמת כל הציוד של התחנה וצוות העובדים, בטענה שהיא פועלת ללא רשיון, מסיתה לאלימות ומפריעה לשלום ולבטחון<ref>{{cite news|last1=English|first1=Kurdistan 24|title=Baghdad’s ban of Kurdistan24|url=https://twitter.com/K24English/status/924292761347485696|date=28 October 2017|language=en}}</ref><ref>{{cite news|title=Iraq’s media and communications commission bans|url=https://twitter.com/RudawEnglish/status/924232390200963072|date=28 October 2017|language=fr}}</ref>.