הבדלים בין גרסאות בדף "שיחה:שלום עכשיו"

לא ידעתי
(לא ידעתי)
:::אתה באמת לא חייב לעשות לי מצב רוח טוב. אבל אזכור של כתבה בכתבה אינו מהווה בעיה בעיתונות. המקור הנפוץ ביותר לידיעות עיתונאיות הוא ידיעות עיתונאיות אחרות. מרבית העיתונאים אפילו לו טורחים לספר את מי הם מצטטים. בכל מקרה, הידיעה הזו לא הולכת לרדת מהערך כי יש לה מתנגד בודד. הסקופ על מימון שלום עכשיו עשה רעש גדול מאוד בארץ וצוטט במקומות רבים. יש לו חשיבות אדירה. אני גם לא תופס על איזו דרמטיזיה כביכול של דוח שגרתי אתה מדבר. ממש לא בטוח שהדוח שגרתי[[משתמש:Eddau|. עִדּוֹ (Eddau)]] - [[שיחת משתמש:Eddau|שיחה]] 22:18, 22 באוקטובר 2009 (IST)
:המאמר של עמי דור-און הוצמד כמקור למשפט כלשהו, אולם אין במאמר איזכור של הטענה, לכן העברתי את הסימוכין למקומו הנכון (מימון) והוספתי דרישת מקור למשפט על שיקול הדעת [[משתמש:בגינס|בגינס]] - [[שיחת משתמש:בגינס|שיחה]] 23:15, 22 באוקטובר 2009 (IST)
 
== תביעת דיבה של אריה קניג ==
 
ב-5 במאי 2007 חויבה "שלום עכשיו" על ידי בית משפט השלום בירושלים לפצות את אריה קניג יו"ר תנועת הקרן לאדמות ישראל בסך 58,000 ש"ח עקב "הפצת שקרים והכפשתו באתר האינטרנט של שלום עכשיו"
לדעתי זה צריך להופיע בפיסקה העוסקת בתביעות נגד הארגון. [[משתמש:בית השלום|בית השלום]] • [[שיחת משתמש:בית השלום|שיחה]] • י"ז בשבט ה'תש"ע • 15:24, 1 בפברואר 2010 (IST)
:פסק הדין בוטל כיון שלא היה נגד העמותה. ראה [[שיחה:שלום עכשיו#מחיקת פסקה]]. [[משתמש:קול ציון|קול ציון]] - [[שיחת משתמש:קול ציון|שיחה]] 15:28, 1 בפברואר 2010 (IST)
6,267

עריכות