הבדלים בין גרסאות בדף "שעה טובה"

נוספו 38 בתים ,  לפני 11 שנים
מ (בוט החלפות: פרסם;)
(←‏היסטוריה: עידכון)
ב-[[2003]] נאלץ עורך העיתון להתפטר, וזאת לאחר שפרסם כתבות בגנות [[חסידות גור]]. בעקבות התפטרותו חדל העיתון לצאת לאור, ולאחר זמן הופיע בשם החדש "שעה טובה". למרות השם החדש, נותרה צורתו החיצונית כשהיתה. סגנון העיתון כמו גם כותביו ובעלי הטורים נותרו אף הם כבגלגולו הקודם.
 
ב-[[2007]] נרכש העיתון על ידי אשר דויטש, איש עסקים חסידי צעיר, ואשר צוקרמן, המשמש גם כעורך-עמית וככותב טור בו. זמן קצר לאחר מכן מינו את אהרן קליגר כסמנכ"ל, ולאחר מספר חודשים הצטרף העיתונאי [[דוד זאב רוטנברג]] כיועץ תוכן וכאחראי על השבועון, אך כעבור זמן קצר פרש. ב-[[2008]] העיתון נקלע לקשיים כלכליים, ואיש העסקים יואל ערבליך קנה את חלקו של אשר דויטש בעיתון, והצליח לשקם אותו מבחינה כלכלית.
 
==מבנה העיתון==
119

עריכות