הבדלים בין גרסאות בדף "באהבה ובאמונה"

נוספו 80 בתים ,  לפני 3 חודשים
מ
תיקון קישור
(אנצ' עוסקת בעיקר בעבר, עריכה, הסרת קישורים עודפים)
מ (תיקון קישור)
תגית: עריכת קוד מקור 2017
 
במשך שנים רבות יצא העלון לאור על ידי חברת "פרסומי ישראל ושות'", אך בפברואר [[2010]] נוצר סכסוך בין מכון מאיר למו"ל על רקע סירוב העלון לכלול בו מאמר של הרב פרופ' [[נריה גוטל]] על היחס ל[[אקדמיה]]. בעקבות הסכסוך הופסקה ההתקשרות העסקית בין המכון למו"ל אשר החל להוציא עלון מתחרה בשם "גילוי דעת"{{הערה|{{ynet|קובי נחשוני|פילוג בעלון השבת - בגלל עיסוק באקדמיה|3847857|[[11 בפברואר]] 2010}}}}, ו"באהבה ובאמונה" עבר להוצאה עצמית של מכון מאיר.
 
ב[[כ"ה בטבת]] [[תשע"ב]] נמתחה ביקורת על העלון לאחר שתמונתה של [[רות פוגל]] הופיעה בפרסום בעיתון כשהיא מטושטשת{{הערה|1={{קישור כללי |כתובת=http://www.kipa.co.il/now/47383.html |כותרת="באהבה ובאמונה" צנזרו את פניה של רות פוגל ז"ל |תאריך_וידוא= |הכותב=אורי פולק |תאריך=כ"ה בטבת ה'תשע"ב, 20 בינואר 2012 |עמודים= |שפה= |doi= |ציטוט= |מידע נוסף=באתר [[כיפה (אתר אינטרנט)|כיפה]]}}}}. לאחר הסערה שחלה פרסם העלון התנצלות בעמוד הראשי{{הערה|1={{קישור כללי |כתובת=httphttps://www.kipa.co.il/now%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/158%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%A2%D7%9C/%D7%9E%D7%A2%D7%9C%D7%A2%D7%9C-265/47461.html |כותרת=אחרי הסערה שעורר "מכון מאיר" כשטשטש את פניה של רותי פוגל, הוכיח השבוע העלון כיצד ראוי לנהוג במקרה של טעות. המעלעל מתפעל |תאריך_וידוא= |הכותב=צוריאל הורוביץ |תאריך=ה' בשבט ה'תשע"ב, 29 בינואר 2012 |עמודים= |שפה= |doi= |ציטוט= |מידע נוסף=באתר [[כיפה (אתר אינטרנט)|כיפה]]}}}}.
 
העלון מופץ בשש [[שפה|שפות]]: [[עברית]], [[אנגלית]], [[רוסית]], [[צרפתית]], [[גרמנית]] ו[[ספרדית]].