ערן סויסה: הבדלים בין גרסאות

הוסר בית אחד ,  לפני שנה
מ (אם גדל במשפחה דתית מיותר לציין ששוב היה דתי במיוחד אם כתוב שחזר בשאלה., הגהה)
בשנת [[2011]], עזב סויסה את עבודתו ועבר לעיתון [[ישראל היום]] בתפקיד כתב בידור ותקשורת בכיר, כותב הטור "סויסה כבר יודע" וכתב המוסף "שישישבת".{{הערה|1=[https://b.walla.co.il/item/1848148 ערן סויסה מצטרף לישראל היום], אמילי גרינצווייג, 7 באוגוסט 2011|ימין=כן}}{{הערה|1=[https://b.walla.co.il/item/1845248 ערן סויסה עוזב את מעריב], אמילי גרינצווייג, 31 ביולי 2011|ימין=כן}}{{הערה|1=[https://www.israelhayom.co.il/writer_articles?tid=1086 ערן סויסה], ישראל היום|ימין=כן}}
 
בשנת [[2016]], המפיק, [[דב ברוך]] תבע את סויסה על סך של עשרים וחמישה אלף ש"ח, בטענה שבעקבות תחקיר שנכתב על ידי סויסה, אחת מההופעות שהוא הפיק נכשלה.{{הערה|1=[https://lite.takdin.co.il/ת%20ק%20חיפה%2065956%2003%2015%20דב%20ברוך%20נ%20ערן%20סויסה_hd_5416310.html פסק הדין], תקדין לייט, 17 ביוני 2016|ימין=כן}} בית המשפט דחה את תביעתו של ברוך וחייב את ברוך ישלם לסויסה 800 [[שקל חדש|שקלים חדשים]] על הוצאותיו המשפטיות של סויסה.
 
סויסה נחשב לכתב היחידי שמקורב ל[[בר רפאלי]] ומשפחתה.{{הערה|1=[https://b.walla.co.il/item/1768738 "מבחינתי זו לגמרי המשפחה השניה שלי"], וואלה! ברנז'ה, 16 בדצמבר 2010|ימין=כן}}