הבדלים בין גרסאות בדף "הערוץ הראשון (רוסיה)"

אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
===בעלות===
[[קובץ:K. Ernst.jpg|250px|שמאל|ממוזער|קונסטנטין ארנסט, מנכ"ל הערוץ בעשור האחרון]]
[[ממשלת רוסיה]] מחזיקה ב-51% מה[[מניה|מניות]] בערוץ (38.9% מהם בידי [[הסוכנות הפדרלית לניהול רכוש המדינה]], 9.1% בידי [[סוכנות הטלגרף הרוסית|איט"ר טא"ס]], 3% בידי מרכז הטלוויזיה הטכני אוסטנקינו), 24% נמצאים בידי חברת ORT-KB שבבעלות ה[[אוליגרך]] [[רומן אברמוביץ']]{{הערה|http://www.themarker.com/wallstreet/1.2855958 נענה לפוטין? רומן אברמוביץ' רכש 24% מערוץ הטלוויזיה הנצפה ברוסיה]}}, שבשל קבלת האזרחות הישראלית מחויב למכור כמה אחוזים מאחזקותיו וחלקו בערוץ יירד ל-20%{{הערה|[http://www.kinometro.ru/tv/show/name/Abramovich_pervyi_8903 Роман Абрамович снижает свою долю в «Первом канале»]}}{{כ}}. 25% נוספים נמצאים בידי חברת Rastrkom-2002, שבבעלות חברת האחזקות National Media Group וצפויה לרכוש 4% מהמניות מידי אברמוביץ'.{{הערה|[https://www.rbc.ru/technology_and_media/22/06/2018/5b0d0a509a794720098aa15b Роман Абрамович снизит долю в «Первом канале»
 
Подробнее на РБК:
https://www.rbc.ru/technology_and_media/22/06/2018/5b0d0a509a794720098aa15b]}}
 
===הנהלה===