רפי רשף

רפי רשף (נולד ב-22 בינואר 1957), שדרן רדיו, מגיש טלוויזיה ועיתונאי ישראלי, מבעלי חברת ההפקה "נינה הפקות".

רפי רשף
אין תמונה חופשית
לידה 22 בינואר 1957 (בן 63)
ישראלישראל ישראל
מדינה ישראלישראל ישראל
עיסוק עיתונאי, מנחה טלוויזיה, שדרן רדיו עריכת הנתון בוויקינתונים
מעסיק חברת החדשות
בעבר:
חדשות 10
סוג כתב מגיש התוכנית חמש בערוץ 12
קישורים חיצוניים
פייסבוק חמש-עם-רפי-רשף-233723290837195
טוויטר ReshefRafi
לעריכה בוויקינתונים שמשמש מקור לחלק מהמידע בתבנית OOjs UI icon info big.svg

ביוגרפיהעריכה

רשף הוא בנם של עורכי הדין הירושלמיים אשר וחווה רשף[1]. אחיו הוא צלי רשף, ממייסדי "שלום עכשיו" ובעבר חבר הכנסת. את דרכו בתקשורת החל רפי רשף בגלי צה"ל, ככתב לענייני חגים ובהמשך ככתב לענייני מפלגות. כשנוסדה התוכנית "ערב חדש" בטלוויזיה החינוכית, הגיש שם מבזקי חדשות, ולאחר תקופה קצרה החל להגיש את התוכנית באופן קבוע בסבב עם דן מרגלית, גדעון רייכר ואילנה דיין. באותה תקופה נוסדה התוכנית "נכון לעכשיו" בגלי צה"ל בהגשתו. במשך 11 שנים הגיש את התוכנית, ואז פרש לטובת הגשת התוכנית "כל שני וחמישי" בשידורי "טלעד" בערוץ 2 החדש (1993). אחרי "טלעד" עבר לחברת החדשות של ערוץ 2, וייסד את רצועת האקטואליה של חמש בערב שהחלה בשם "חמש עם"[2]. החל מ-1996 הגיש תוכנית אירוח ב"שידורי קשת"[3], ותוכנית ראיונות אישית בערוץ 10[4] ושוב ב"קשת". ביחד עם ארז טל ומרב מיכאלי, פתח את שידורי רדיו תל אביב ב-1996 והיה מבעליו[5]. רשף הגיש את תוכנית הרדיו "נכון להבוקר" בגלי צה"ל עד ה-13 במאי 2008.

מסוף 2005 מגיש רשף בערוץ עשר את התוכנית "חמש עם רפי רשף", שאותה מפיקה חברת "נינה הפקות", שהוא מבעליה (יחד עם עורך "חמש בערב" - נחושתן אוקון). באוקטובר 2015 החל להגיש בערוץ במקביל גם את "רפי רשף אינטימי", תוכנית ראיונות יחידנית שבועית.

בדצמבר 2018, אחרי 13 שנה, החליט רשף לעזוב את ערוץ עשר ולעבור ל"קשת"[6]. המעבר בוצע בינואר 2019 ומגיש שם את תוכניותיו.

חיים אישייםעריכה

רפי רשף נשוי לזמרת נורית גלרון ולזוג שלושה ילדים.

ב-2 בנובמבר 2005, התגורר רשף ברמת אביב והזמין אל ביתו שבקומה ה-15 טכנאי מזגנים, אוסקר פוגליאסה, תושב ראשון לציון, בן 43. בעת שפעל הטכנאי לתקן את הבעיה במזגן, קרסה המרפסת בדירתו של רשף והטכנאי צנח אל מותו. משפחת הטכנאי תבעה את רשף, יחד עם נתבעים נוספים, על סך 5.8 מיליון ש"ח[7]. התביעה הסתיימה בפשרה.[8]

קישורים חיצונייםעריכה

הערות שולייםעריכה